woensdag 4 mei 2016

Vandaag heb ik gezondigd...


Lieve lezertjes... vandaag heb ik gezondigd.

Ik kwam thuis van het werk... Het was warm en ik had honger... en de ijskar reed net voorbij...
Echt gezondigd? Nee, valt nog wel mee. Maar als je weet dat ik gratis ijs in mijn vriezer heb steken...
Mijn grootouders krijgen dat in het rusthuis, maar zij eten ze niet. Daarom geven ze het ijs altijd aan ons. Gratis ijs dus... véééél goedkoper dan de ijskar.

Heb ik al gezegd dat ik een roker ben? Ik rook... een 20-tal sigaretten per dag. Maar ik wil stoppen en dat blijkt dus niet zo simpel te zijn. Nu ben ik aan de e-sigaret. Al neem ik zo nu en dan wel een sigaretje nog. Ik ben er in geslaagd om de kost van €150 per maand naar beneden te halen tot ongeveer €25 per maand. Toch al een mooi begin denk ik dan.

Vandaag eten we witte kool Dat zat in ons promotiepakketje dat je wekelijks kan kopen voor €5.95 bij groentenhandel 'Recht van 't Veld'. Daar zitten meestal voldoende groenten in om met ons vieren een week van te eten.

En vanavond maak ik surimisalade. Van dierbare vrienden kregen we overheerlijke surimi en ik kan niet wachten om er surimisalade van te maken. Enkel mayonaise, eitjes en peper en zout toevoegen en je hebt een overheerlijk broodbeleg.

Dat was het voor vandaag. Ik wil jullie meer vertellen over wat ik elke dag doe om zuiniger te zijn. Kom dus morgen zeker nog eens een kijkje nemen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten