woensdag 11 mei 2016

Vandaag een dagje zonder extra moeite

Hallo iedereen,

Vandaag hebben we niets extra gedaan.

Het eerste koude water uit de douche is bij de plantjes gekapt, ik heb me natgemaakt en dan de kraan gesloten om me dan volledig in te zepen en tanden te poetsen, en dan heb ik me volledig afgespoeld.
Water bespaart se, en dat zonder moeite.

De verlichting die nu brand, is LED, dus besparing: check!

Enkel kijk ik nu nog naar een energieverslindende televisie. Ik noteer dus nog even in mijn agenda dat we een LED-televisie nodig hebben. Maar dat zal moeten wachten tot de ecocheques er zijn.

Eveneens droom ik ook van een A+++ koelkast en vriezercombinatie, maar gezien de prijskaart van deze droom zullen we het nog maar even bij onze eigenste koelkast en diepvriezer houden.

Ook deze energiezuinige wasmachine staat op mijn verlanglijstje, net als deze droogkast. Maar wederom zullen ze een hele tijd moeten wachten hoor, in de hoop dat ik ze ooit voor een sterk gereduceerde prijs kan kopen.

De eerstvolgende aankoop zal een energiezuinige microgolfoven zijn, daar de onze zijn laatste zuchtje aan het uitblazen is.

Zoals je kan merken, al onze aankopen worden wel overwogen. Vooral zuinig in energie is heel erg belangrijk.

Morgen horen jullie me meer met nog meer nieuws.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten