donderdag 12 mei 2016

Hoe mijn boiler bespaart voor ons...

Hoikes allemaal,

Man, wat snack ik naar een deftige douche...

Sta ik te douchen, beslist de boiler om een handje te helpen besparen. Tijdens het douchen sprong hij op en af, op en af, op en af... Met als resultaat dat het water koud, warm, koud, warm, koud en weer warm was. Maar je krijgt het echt wel bitter koud als je zo in je nakie naast een ijskoude straal staat te wachten op de volgende warmwaterstraal.
Ik heb alleszins nog nooit zo'n goedkope douche genomen. En snel dat ik er onderuit was... ik was de timer fel voor.
Dankjewel voor deze besparing, lieve douche, maar kan je dat in het vervolg op een iets minder warme dag doen?

Vandaag hebben we heel goedkoop gegeten. Tomaten, sla, komkommer, eitjes en hesp gehaald in de Aldi. Een overheerlijk slaatje na een dagje zweten op het werk en dat voor een prikje. En de overschot van de groentjes gaat morgen tussen een boterham met een plakje kaas.

En zo meteen ga ik de douche nog maar eens proberen. Vandaar dat het vandaag een iets korter berichtje is. Ik heb zo gezweet op het werk vandaag en dan niet eens deftig kunnen douchen vanmorgen. Duim allemaal voor me, ik laat jullie morgen weten hoe dit is afgelopen. Tot morgen allemaal.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten