zaterdag 6 augustus 2016

Rits van je broek blijft niet toe? Geen probleem, zo opgelost!

Hoi allemaal,

Vandaag deed ik mijn favoriete shortje aan, daar ze toch wel mooi zomerweer hadden voorspeld. 
Vrolijk uitkijkend naar het mooie weer liep ik vrolijk rond toen ik merkte dat het toch wel wat frisjes werd, daar beneden... en ja hoor, de rits was weer open, en wilde na meermaals proberen toch niet toe blijven. 

Maar zoiets maakt mijn dag niet stuk want ook daar heb ik een fijne en simpele oplossing voor. Geen naald en draad nodig, en geen prutserij. 

Kijk hieronder hoe ik dat op een wip en een gauw oploste: 


Aan de rits heb ik het ringetje van een oude sleutelhanger gehangen.



Met je broek nog open hang je het ringetje aan de knoop van je broek.



Daarna knoop je je broek zoals gewoonlijk toe.



Voila, mijn broek blijft netjes toe en niemand die het merkt. Het stoort mij ook helemaal niet. 

Voor zij die op mijn buikje willen letten: ik ben een doodgewone vrouw, en ik ben niet van plan mijn foto's te photoshoppen. En de strepen op mijn buik die je ziet? Dat zijn geen striemen, maar strepen van een tijger. En ik ben er trots op! En mijn nagels... Ook voor mij is het zaterdagochtend. Mijn nagels doe ik als ik met al de rest klaar ben. 

Binnenkort heb ik trouwens nog leuke tips voor jullie om je eigen nagels heel mooi te versieren voor een prikje. Simpel en goedkoop, zoals het leven altijd zou moeten zijn. 

Tot snel dus maar weer, lieve lezertjes. xxx









2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, super opgelost! Heel bruikbare tip, iedereen zal wel ergens zo een ringetje hebben liggen :-) . En over je 'buikje' en nagels hoef je je zeker niet te schamen hoor, de mensen die daar opmerkingen over durven maken, kunnen beter eerst zichzelf even bijschaven ;-) .

    BeantwoordenVerwijderen