zondag 21 augustus 2016

Recycleren

Hoihoi allemaal,


Mijn jongste zoontje (Jayden) is een Lego-fan. Vandaar dat ik zijn kamer stilaan aan het omtoveren ben tot een Lego-droomland. Maar Lego-decoratie is ontzettend duur, daarom probeer ik ook weer alles zelf te maken.
En recycleren is daarbij een mooie hulp.

Het Lego-t-shirt van Jayden (dat we zelf ooit eens gekregen hebben, want ook die zijn ontzettend duur) was door het vele dragen helemaal uit vorm en de hals was volledig uitgerekt. Daarom maakte ik er een decoratiestukje van voor de Lego-kamer.

Ik ben een naaimachine-leek. Daarom kreeg ik hulp van een dierbare vriendin, Nicole (die tevens, net als ik, ontzettend veel van dieren houdt). Ik leerde vandaag de basisbeginselen. Het resulteerde in een leuk Lego-kussentje:


Het Lego-logo stond op de mouw. Dat werd bij op het voorste lapje genaaid. De vulling is van een oud kussen.

Uiteraard heb ik de smaak van het naaien met de naaimachine helemaal te pakken en zal ik dus nog wel het een en ander in elkaar steken.

Tot gauw maar weer. xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten