donderdag 18 augustus 2016

Bijverdiensten

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik het hebben over enkele leuke programma's op het internet waar je een centje mee kan bijverdienen vanuit je luie zetel.

Ik heb het over programma's die je een kleinigheidje betalen om nu en dan op een link te klikken in een e-mail of om enquêtes in te vullen. 
Het is echt zo simpel als je hier leest. Je krijgt een e-mail, je klikt op de link en voila, je hebt je centje verdient. Met een klein beetje meer inzet kan dit algauw oplopen tot een leuke maandelijkse bijverdienste.
Je hebt nog vele andere voordelen, als je bijvoorbeeld iets online koopt (bv. bij bol.com), dan krijg je een procentje van je aankoopbedrag terug van deze programma's. 
En ze zijn voor zowel Belgen als Nederlanders. 

Mijn favoriete programma is Euroclix. Naar mijn mening loopt het bedrag hier het snelste op én hoe meer Clix (dat zijn dus de punten) je verdient, des te interessanter wordt de omzet naar Euro. Zij betalen ook gewoon uit op je rekening. 

Ook Qassa is een interessante website. Zij hanteren dezelfde werkwijze als Euroclix. 

Verder doe ik ook nog mee met Betaalde Mails

Ook Zinngeld is een leuke site om geld mee te verdienen. 

Geldrace is tevens een leuke site. Eveneens getest door mezelf en goedgekeurd. 

En dan heb je ook nog Surfrace. Deze stuurt minder mailtjes, maar vele kleintjes maken 1 groot, toch?

Ik ben bij al deze programma's al een tijdje lid en krijg nu en dan een leuk zakcentje uitbetaald. Twijfels? Probeer het uit, je zal ervan versteld staan hoe simpel het is. 

En nu ga ik aan mijn nageltjes beginnen zodat ik jullie ook kan laten zien hoe gemakkelijk het is om je nagels er mooi te laten uitzien voor een enorm beperkt budget.

Ciaokes xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten