donderdag 17 september 2015

Van harte welkom op mijn blogje

Hallo iedereen!

Welkom op mijn nieuwe blogje.

Als oprichtster en medebeheerder van de facebookgroep 'zuinig leven kan iedereen leren' viel het mij op dat er daadwerkelijk nood was aan meer informatie omtrent zuinig leven. Niet aan de tips van warmwaterboilers, isolering, enz..., maar wel aan informatie die iedereen dagdagelijks kan toepassen. 

Met meer dan 15.000 leden (en nog steeds groeiend in aantal) is de facebookgroep een groot succes, maar niet iedereen heeft een facebookprofiel. Velen verkiezen om niet deel te nemen aan sociale media en voor hen start ik deze blog op. Uiteraard zijn zij die wél een profiel hebben ook heel erg welkom hier.

Dagelijks zal ik in deze blog nieuwe tips en hints neerpennen om jouw leven goedkoper te maken.

Ik ben een nieuweling in de blogwereld dus ik hoor graag jullie tips om deze blog zo aangenaam mogelijk te maken.

Groetjes en knuffels,
Miranda







2 opmerkingen:

  1. dag Miranda, toffe blog! ik kijk uit naar je tips! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte welkom Karin, vanavond post ik nog meer tips, dus hou het blog goed in de gaten. :-)

      Verwijderen